Aanmelden van uw kind

Bent u geïnteresseerd in onze school? Kom kennismaken! U krijgt dan een rondleiding van de directeur of een ander teamlid. Na een eerste gesprek kunt u uw kind inschrijven. De sfeer bij Het Startpunt proeft u namelijk pas echt als u er binnenstapt!

Vul het formulier in

Vul het formulier onderaan de pagina in om een afspraak te maken. Stapt uw kind over van een andere school of bent u net naar de regio verhuisd? Dan zoeken wij ook contact met de oude school. Zo stemmen we ons onderwijs goed af op wat uw kind nodig heeft.

Aangemeld, en dan?

Als u uw kind heeft aangemeld, dan neemt de leerkracht drie maanden voor de 4e verjaardag contact met u op. We overleggen met u wanneer uw kind kan starten. Uw kind mag 5 dagen ‘wennen’. Wij plakken deze dagen meestal vast aan de dagen voorafgaand aan de 4e verjaardag van uw kind.

Overstappen?

Komt uw kind van een andere basisschool naar Het Startpunt toe? We zullen eerst contact opnemen met de huidige school, zodat we zeker weten dat we het onderwijs kunnen bieden wat uw kind nodig heeft. Daarna is er de mogelijkheid om een dag mee te lopen in de nieuwe klas om te wennen.