Identiteit

Een veelkleurige blik

Onze school is onderdeel van CNS Ede. Dat is een christelijke onderwijsorganisatie. Het Startpunt biedt eigentijds onderwijs met aandacht voor de religieuze, morele ontwikkeling van uw kind.

Meer over onze identiteit

Ieder kind is anders. Wij geloven dat God die veelkleurigheid geschapen heeft. We richten ons daarom niet op één stroming binnen de protestants-christelijke traditie, maar staan open voor iedereen die zich thuis voelt binnen de christelijke identiteit. De Bijbel is daarbij onze inspiratiebron. Op Het Startpunt begint en eindigt elke dag met een lied, gebed of gedicht. Als u voor ons kiest, gaan we ervan uit dat u onze christelijke identiteit waardeert. Dat betekent ook dat uw kind aanwezig is bij christelijke vieringen op school of in een kerk. Voor uw kind is het belangrijk dat het zich goed voelt bij de momenten van bidden en zingen in de klas.